Tuesday, November 16, 2010

get wet!

kali ini kite buat ceta bergambar.. memandangkan piccas dlm fb aku dah delete, so, harap korang tabah la tggu gambo kat belog ni utk load. :-)

Sabtu, 13th November 2010, 10am, Sunway Lagoon.
Family Day kampeni hubby.




family photo. bebudak pegi dgn baju tido. kitorang hangkut dr umah maseh berkeadaan terbongkang. sampai sunway pon tido lagi. puas nak kejut!

.group photo. 


 cik kak dpt beg miki moss.. walaupon takde menang apepe. tapi nak gak beg miki moss.. seb baik ade belebeh-lebeh.

 ouwh.. sexy daddy tgh join games..

 adik terus lelap after about 2hours berendam. tak sempat nak buat ape. tapi aku buatkan jugak susu. dia minum sambil tido. abih sebotol walaupon nak bukak mata tak larat. nak pegang botol pon tak larat.. 

pix ngan cik kak je sbb adik dah tido..

 after 2hrs tido, adik dah bangun. sempat main lagik. seb baik kitorang blom gerak balik.

hugs!!! 

cik kak tuko shift. dia lak pancit.

while adik continue main + berjalan2... see, anak aku main pass baton.. camne mak pak dia nak ngedate?

peek-a-boo aka cakkk!!

kuar lagoon, masuk pyramid lak. makan2 + jalan2 sesket sbb dah pancit sgt rase. lagi pon, kononnye hubby patut ade keje midnite tuh.. 
reached home around 8pm.. then, baru dpt tau keje hubby mlm tu kensel. 

few pixs are from opismate hubby. Mr Woon kalo i tak salah. thanx!

0 angelic comments (thanx!):