Wednesday, May 22, 2013

Bila kakak oberkondifen

Cik kak : nanti dapat nombor satu, anak mama nak adiah banyak2 sgt!
Me : wah.. hadiah ape? kite gi tido hotel la.
Cik kak : haah.. mmm.. satu adiah bukak dalam kete, lain2 lagi bukak kat o-tel.
Me : wahhh... hadiah ape yg byk2 tu?
Cik kak : mmm... nanti anak mama pikir dulu.

mmg ober-kompiden.

Saturday, May 18, 2013

Exam cik kak

Me : syg, pekse mcm mane?
Cik kak : ala.. senang je. Kacanggg!

Ober-kompiden okke.

Thursday, May 16, 2013

Hadiah Hari Guru

Aku masih ingat, mase skolah rendah dulu, ayah beli sejambak bunga plastik, potong setiap tangkai dan balut bunga tu satu2 siap ikat reben (mcm yg dah ready made kat kedai) supaye aku bleh kasik kat setiap cikgu yg mengajar aku... so sweet..

Selamat hari guru.

P/s : miss u, ayah!

Friday, May 3, 2013

Gutnite

Me : adek nk tdo ngan mama ke ngan nenek?
Adik : mmmm... nnt mama tdo sensowang ke?
Me : haah (sambil buat muka cembeng)
Adik : adek kan ade... adek kan jage mama...